For boliger formidlet gennem Skistar.
7 dage før ankomst sender Skistar en ankomstmail. I denne mail er der information om eventuelle apps til mobilnøgle, registrering af udenlandske gæster og muligheden for at angive registreringsnummer på bilen til parkering, hvis det kræves.
På ankomstdagen modtager du en SMS, når boligen er klar.
Hvis den er klar tidligere end forventet, sendes en SMS med denne information.
Der findes forskellige ankomsttidspunkter, men de mest almindelige er 16.00/17.00.
Hvis boligen er klar tidligere, sendes der en SMS.
Efter indtjekning modtager du en SMS med kontaktoplysninger til kundeservice, hvis der er behov for det.
Dagen før afrejse sendes en SMS med udtjekningsinformation.
For boliger formidlet gennem Trysil Fjellbooking
10 dage før ankomst modtager du information pr. mail om dit ophold fra vores samarbejdspartner i Trysil.
Check-in sker i receptionen hos Trysil Skishop. Vestmovegen 26, 2420 Trysil. Se Google Maps. Ankomst tidligst kl. 17.00, afrejse senest kl. 11.00. På ankomstdagen modtager du en SMS med al information om din bolig, check-in, kode, nøgleboks osv.
Hvis I ankommer efter at Trysil Skishop er lukket (se åbningstider her), sendes der en SMS med en kode. Denne kode bruges til at åbne den elektroniske lås eller nøgleboks, som er monteret ved hytten/lejligheden.
Opstår der problemer under opholdet, kontakt venligst Trysil Fjellbooking på +47 919 29 291.
Før ankomst modtager du information om bomvejen, som er betalingsbelagt i Trysil.
Læs mere her: Fageråsen Hytteområde bomvej | Onepark.
Obligatorisk parkeringsafgift i hytteområdet: www.autopay.io. Bilens registreringsnummer aflæses via kamera ved ankomst og afrejse fra området. For mere information, besøg hjemmesiden: www.onepark.no.
Siden blev opdateret den 28.08.2025