Integritetspolicy

Sammenfatning – hvordan behandler Hyttespecialisten dine personoplysninger?
I vores privatlivspolitik forklarer vi, hvilke personoplysninger vi behandler om dig som konsument.
I politikken forklarer vi detaljeret, hvilke personoplysninger vi behandler, og hvorfor vi er nødt til at behandle oplysningerne. Vi forklarer også, hvilken lovlig grund vi har til at behandle dine personoplysninger, hvor længe oplysningerne behandles, og hvilke rettigheder du har til at påvirke den behandling af dine personoplysninger, som vi udfører.

Sammenfattende behandler vi følgende personoplysninger frem for alt til følgende overordnede formål:
Vi behandler dine personoplysninger, fordi det er nødvendigt for at kunne håndtere din aftale, for eksempel bestilling af en rejse, logi, udflugter mv. eller andre tjenester.
Baseret på dit samtykke kan vi også behandle visse informationer om dine særskilte rejseønskemål i relation til personlige præferencer og om dit helbred, som vi modtager fra dig, med det primære formål at sikre, at du kan rejse, og at du ikke får serveret mad eller tildeles et logi, som ikke passer til dig.
Hvis du har givet dit samtykke hertil, eller hvis du har foretaget en bestilling og ikke sagt nej tak til det, vil vi også bruge dine personoplysninger med det formål at sende dig relevant og til dig og dit rejsemål tilpasset markedsføringsmateriale, for eksempel i form af rejsetips, anbefalinger og nyhedsbreve. Du kan altid sige nej tak til en sådan markedsføring og information.
Vi behandler dine personoplysninger for at kunne forbedre vores tjenester, produkter og systemer og kan f.eks derfor behandle dine personoplysninger i forbindelse med markeds- og/eller opinionsundersøgelser, så du kan anmelde og bedømme din rejse samt for at håndterer dine svar og sammenstille og analyserer de svar vi får.

Endvidere bruger vi også dine personoplysninger med det formål at hjælpe dig i specielle situationer. Dette indebærer for eksempel, at vi kan tilbyde dig en tjeneste, hvor du kan få hjælp til at ansøge om erstatning, hvis dit fly bliver forsinket, samt aktivt arbejde for, at du og andre ikke bliver udsat for bedrageri.

Foroven er der kun angivet eksempler på personoplysninger, som vi bruger om dig. Vil du have mere information, eller vil du indgive en klage over, hvordan vi behandler dine personoplysninger? I henhold til den gældende forordning om databeskyttelse har du flere rettigheder, f. eks. retten til at gøre indsigelse mod en vis behandling og at få information om, hvordan vi behandler dine (person)oplysninger). Du kan læse mere om disse rettigheder og detaljeret information om, hvordan vi behandler dine personoplysninger - Klik her.